Grupy doradcze dla liderów

Grupy doradcze dla liderów

Ustalany indywidualnie

Czas trwania szkolenia

Na zapytanie

Cena szkolenia

Cel:

Wzmocnienie w pełnionej roli, poszerzenie perspektywy na drodze poszukiwania rozwiązań, wsparcie szkoleniowo-doradcze dla liderów w radzeniu sobie z obecnymi wyzwaniami.

Założenia:

  • praca nad aktualnymi trudnościami w roli lidera
  • praca na podstawie własnych, konkretnych przypadków z życia zawodowego, wniesionych przez uczestników
  • przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami i dobrymi praktykami z innymi członkami grupy
  • wykorzystanie elementów pracy coachingowej (m.in. pracy na przekonaniach),
  • metody action learning,
  • uzupełnianie wiedzy i wymiana doświadczeń
  • znajdowanie i planowanie wdrożenia nowych rozwiązań

6 modułów w następujących tematach:

  • Lider w kryzysie – jak zarządzać sobą?
  • Przywództwo w kryzysie
  • Empowerment zespołu w kryzysie

Zakres zagadnień realizowanych w ramach powyższych tematów ustalany będzie na podstawie aktualnych potrzeb zgłaszanych przez uczestników grupy

Przebieg każdego modułu:

  • Krótki warsztat teoretyczny zgodnie z tematem danego modułu
  • Zebranie aktualnych problemów/wyzwań uczestników oraz potrzeb ich pracowników w obliczu danego tematu
  • Opis wybranych przypadków/trudności przez każdego uczestnika
  • Szukanie i opracowanie rozwiązań zdefiniowanych trudności metodą action learning

Moduł 1/2 – Lider w kryzysie

  • Obraz niepewnej  rzeczywistości  VUCA
  • Ja jako lider w obliczu kryzysu i zmiany
  • Ja i inni na krzywej zmiany
  • Moje zasoby/mocne stron – co wspiera mnie w obecnej sytuacji, co mnie hamuje/ogranicza
  • Moje obszary wpływu – mój sens i moje dlaczego
  • Jak budować moją odporność psychiczną?
  • Jak radzić sobie z trudnymi emocjami?
  • Samoodpowiedzialność lider

Moduł 3/4 – Przywództwo w kryzysie

  • Przed jakimi wyzwaniami stoi lider w obliczu kryzysu?
  • Rola przywództwa w kryzysie
  • Jak zarządzać trudnymi emocjami pracowników? Jak z nimi rozmawiać?
  • Jak radzić sobie z codziennymi dylematami?
  • Monitorowanie vs wspieranie  pracowników

Moduł 5/6 – Empowerment zespołu w kryzysie

  • Jak wspierać pracowników w sytuacji zmiany?
  • Czego potrzebują pracownicy?
  • Jak kierować zespołem rozproszonym?
  • Co, jak i kiedy komunikować w czasie zmian?
  • Jak radzić sobie z oporem pracowników?
  • Jak zarządzać  konfliktami  w  sytuacji  kryzysu?
  • Jak motywować pracowników w świecie VUCA?

Zapraszamy do kontaktu

Do dyspozycji uczestników w CBiRNT znajdują się sale konferencyjne, strefa cateringowa, sale dydaktyczne
Szkolenia
Masz pytania?

Poproś o telefon zwrotny, aby uzyskać szybką, bezpłatną wycenę szkolenia!