Grupy doradcze dla liderów
Ustalany indywidualnie
Czas trwania szkolenia
Na zapytanie
Cena szkolenia
Cel:
Wzmocnienie w pełnionej roli, poszerzenie perspektywy na drodze poszukiwania rozwiązań, wsparcie szkoleniowo-doradcze dla liderów w radzeniu sobie z obecnymi wyzwaniami.
Założenia:
- praca nad aktualnymi trudnościami w roli lidera
- praca na podstawie własnych, konkretnych przypadków z życia zawodowego, wniesionych przez uczestników
- przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami i dobrymi praktykami z innymi członkami grupy
- wykorzystanie elementów pracy coachingowej (m.in. pracy na przekonaniach),
- metody action learning,
- uzupełnianie wiedzy i wymiana doświadczeń
- znajdowanie i planowanie wdrożenia nowych rozwiązań
6 modułów w następujących tematach:
- Lider w kryzysie – jak zarządzać sobą?
- Przywództwo w kryzysie
- Empowerment zespołu w kryzysie
Zakres zagadnień realizowanych w ramach powyższych tematów ustalany będzie na podstawie aktualnych potrzeb zgłaszanych przez uczestników grupy
Przebieg każdego modułu:
- Krótki warsztat teoretyczny zgodnie z tematem danego modułu
- Zebranie aktualnych problemów/wyzwań uczestników oraz potrzeb ich pracowników w obliczu danego tematu
- Opis wybranych przypadków/trudności przez każdego uczestnika
- Szukanie i opracowanie rozwiązań zdefiniowanych trudności metodą action learning
Moduł 1/2 – Lider w kryzysie
- Obraz niepewnej rzeczywistości VUCA
- Ja jako lider w obliczu kryzysu i zmiany
- Ja i inni na krzywej zmiany
- Moje zasoby/mocne stron – co wspiera mnie w obecnej sytuacji, co mnie hamuje/ogranicza
- Moje obszary wpływu – mój sens i moje dlaczego
- Jak budować moją odporność psychiczną?
- Jak radzić sobie z trudnymi emocjami?
- Samoodpowiedzialność lider
Moduł 3/4 – Przywództwo w kryzysie
- Przed jakimi wyzwaniami stoi lider w obliczu kryzysu?
- Rola przywództwa w kryzysie
- Jak zarządzać trudnymi emocjami pracowników? Jak z nimi rozmawiać?
- Jak radzić sobie z codziennymi dylematami?
- Monitorowanie vs wspieranie pracowników
Moduł 5/6 – Empowerment zespołu w kryzysie
- Jak wspierać pracowników w sytuacji zmiany?
- Czego potrzebują pracownicy?
- Jak kierować zespołem rozproszonym?
- Co, jak i kiedy komunikować w czasie zmian?
- Jak radzić sobie z oporem pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w sytuacji kryzysu?
- Jak motywować pracowników w świecie VUCA?
Zapraszamy do kontaktu
Do dyspozycji uczestników w CBiRNT znajdują się sale konferencyjne, strefa cateringowa, sale dydaktyczne